Articol publicat și pe G4Media
Compania Națională de Investiții, instituție aflată în subordinea Ministerului Dezvoltării, a plătit aproape 150.000 de euro pentru spoturi publicitare despre activitatea instituției, care rulează în plină campanie electorală pe două televiziuni naționale.
CNI a transmis un punct de vedere în care precizează că “în ultimii 10 ani compania nu a beneficiat de nicio campanie de promovare, ci a comunicat doar prin intermediul paginii proprii de internet și a rețelelor sociale (Facebook), deși în toți acești ani, compania a finzalizat peste 890 de proiecte cu o valoare totală de peste 2,8 miliarde de lei” și că, “în aceste condiții, ca orice companie care derulează proiecte în România, am considerat oportună lansarea unei campanii de promovare a proiectelor noastre menită să crească vizibilitatea companiei”. Compania a mai precizat că aceste sume nu provin de la bugetul de stat, ci din fonduri proprii ale CNI. (Răspunsul complet aici)
Unul dintre spoturile care rulează pe posturile România TV și Antena3 este denumit „Trecutul are viitor!” și promovează reabilitarea mai multor monumente istorice, printre care și Cazinoul din Constanța. Refacerea monumentelor istorice este finanțată de CNI, instituție subordonată Ministerului Dezvoltării. CNI nu a răspuns dacă acest spot face parte din campanie sau este o promovare separată.
„Cazinoul din Constanța își va căpăta în curând strălucirea. Cu noi, trecutul are viitor! Proiectele CNI sunt aprobate de Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației” este mesajul transmis de CNI în campania de promovare.
CE PREVEDE CONTRACTUL
CNI a lansat licitața pentru campania de promovare în 25 mai, iar în 27 iulie a semnat contractul de 604.230 lei fără TVA cu firma câștigătoare: All Media Company SRL.
Conform contractului, CNI își dorește să câștige ”încrederea publicului larg”:
- „Prin aceste servicii se urmăreşte creșterea notorietății CNI S.A. prin cunoașterea din partea utilizatorilor a tuturor factorilor implicați în realizarea obiectivelor de investiții și prin creșterea gradului de informare și încredere a publicului larg în CNI-SA, ca societate ce gestionează eficient fondurile publice”.
Pentru cei aproape 150.000 de euro, CNI a cerut de la firma câștigătoare „realizarea unei campanii media de promovare a realizărilor Achizitorului prin intermediul canalelor importante de comunicare – televiziune și internet”, care să cuprindă:
- „creația și producția a minim 6 materiale video diferite, având durata minimă de 30 secunde în vederea difuzării pe 2 stații de știri din Top 3 share conform share (stații știri), din luna aprilie 2020, pe targetul 18+ Național, conform Asociația Română pentru Măsurarea Audiențelor”;
- „creația și producția de minim 7 advertoriale în vederea difuzării pe minim 9 site-uri (1 site din Top 3 categoria Sport; 5 site-uri din Top 20 categoriile Știri generale și Știri și analize; 2 site-uri din Top 5 categoria Economic & Financiar; 1 site din Top 3 categoria Știință și Tehnologie).
CINE ESTE CÂȘTIGĂTORUL LICITAȚIEI
All Media Company SRL, societatea care a câștigat licitația pentru promovarea CNI, a încasat, doar în 2019, 9,9 milioane de lei de la Ministerul Fondurilor Europene (pentru campania „Bani europeni pentru idei românești”), 3 milioane de lei de la Loteria Română și 1,7 milioane de lei de la Ministerul Dezvoltării, conform platformei Confidas.
Acționarii All Media Company sunt Doina Ștefania Ursică (95%) și Ioana Ursică (5%).
Conform Brat, All Media Company are în portofoliu site-urile money.ro, superbebe.ro și tabu.ro.
Ne bucurăm că ne citești!
Dacă vrei să ne și susții: