A fost ales noul logo al stațiunii Mamaia

sursa foto: OMD Mamaia - Constanța
sursa foto: OMD Mamaia – Constanța

Stațiunea Mamaia are un nou logo. Organizația de Management al Destinației Mamaia – Constanța a anunțat, joi, prin intermediul unui comunicat de presă, câștigătorul concursului pentru logo-ul stațiunii. În finală au existat trei propuneri.

sursa foto: OMD Mamaia – Constanța

Juriul a ales varianta MAMA!A, ca fiind câștigătoare conform criteriilor din brief: impact (40%) – cât de mult atrage atenția și cât de original este; exprimarea brandului (40%) – cât de bine exprimă poziționarea și cât de bine exprimă personalitatea plină de viață, dar totuși elegantă pe care o merită Mamaia; portabilitate (20%) – cât de ușor se poate declina pe diverse materiale și cât este de rezistent în timp (“timeless”)”, precizează OMD Mamaia – Constanța.

Reprezentanții juriului spun că, toate propunerile finaliste au fost orientate pe distracție pentru toate vârstele, iar alegerea finală a mers pe o direcție autentică și modernă a stațiunii Mamaia. În continuare se va lucra alături de câștigător, ca parte din manualul de brand. Toate cele cei propuneri finaliste vor intra în proprietatea Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța, se mai arată în comunicatul de presă.

Câștigătorul concursului – Andrei Pașa este născut în Târgu-Mureș și are 49 de ani. Și-a început cariera la un mic studio de advertising din oraș, apoi la Agora Media, editură în domeniul IT (editor al revistelor PC Magazine și NET Report). Din 2005 lucrează ca freelancer, activând atât pe piața occidentală, cât și pe cea internă. Majoritatea proiectelor în care a fost implicat sunt în domeniul brandingului și identității vizuale, cu obișnuitele declinări în diverse medii – web, print sau social media. Este interesat de tot ce ține de vizual, fotograf pasionat de digital, călător curios cu fiecare ocazie și ciclist de weekend”, adaugă OMD Mamaia – Constanța.

Context

În vara anului trecut, Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța, înființată de administrația locală împreună cu alte trei asociații din Horeca și condusă de George Măndilă, unul din consilierii și apropiații primarului Vergil Chițac (PNL), anunțase că stațiunea Mamaia are un nou logo.

Achiziția costase puțin peste 16.000 de euro (fără TVA) și a fost atribuită direct societății Blue Sky Advertising, din Cluj-Napoca, deținută de Maria Emanuela Huruială și Antreprevision Hub (Mariana Ruscan și Radu Lupaș Călin). Logo-ul cumpărat și prezentat de primărie era, de fapt, o machetă vectorială care poate fi cumpărată de pe diferite site-uri de specialitate, unul dintre ele fiind freepik.com, și asupra căreia se pot face intervenții. Așa se face că logo-ul nu este original, special conceput pentru stațiunea Mamaia, ci este deja folosit pentru promovarea mai multor locuri sau business-uri, unul dintre ele fiind un dezvoltator imobiliar de lux din Costa Rica.

Ulterior, Primăria Constanța a anunțat că logo-ul a fost retras.

Ne bucurăm că ne citești!

Dacă vrei să ne și susții:

1 comments
  1. Farfuriute suvenir cu o inscriptia MALLORCA, intr-o prezentare similara, erau disponibile la pretul de 1,50 lei acum ceva vreme intr-un mic magazin din Craiova…Cat de original mai este logo-ul 2024 al statiunii Mamaia? Anul si scandalul?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.