Primăria Constanța anunță persoanele interesate că pot depune cereri de cumpărare pentru terenurile aflate în proprietatea privată a municipiului, transmite administrația locală într-un comunicat de presă.
“Precizăm faptul că, solicitările de cumpărare vor parcurge prin Serviciile de specialitate ale Primăriei municipiului Constanța toate etapele premergătoare procedurii de vânzare prevăzute în HCL nr.293/2021, în sensul elaborării situației juridice, verificării planului de situație pentru terenul în cauză, emiterii raportului urbanistic, a punctului de vedere cu privire la includerea bunului imobil vizat de cererea de cumpărare în Registrul spațiilor verzi, respectiv cu privire la aptitudinea bunului imobil de a fi folosit pentru satisfacerea unui interes public/realizarea unui proiect de interes public”, explică primăria.
Cererile trebuie depuse împreună cu următoarele documente:
- plan de situație întocmit de o persoană fizică/juridică autorizată, în coordonate Stereo 70, pe suport analogic și digital;
- plan de încadrare în zonă, cu poziționarea bunului imobil, la scara 1:500 la 1:5000, pentru care a fost formulată cerere de cumpărare, întocmit în raport cu vecinătățile existente într-o limită de 50 m de jur împrejurul acestuia, în care să fie evidențiate cel puțin funcțiunile și regimul de înălțime, dar și orice alte date de interes pentru proprietățile existente în acest perimetru;
- fotografii ale bunului imobil solicitat spre cumpărare, în raport cu vecinătățile acestuia;
- copie după actele de proprietate ale construcției, deținute cu titlu valabil;
- documentație cadastrală și de carte funciară însoțită de extras din plan cadastral de pe ortofotoplan eliberat de Oficiul de cadastru și publicitate imobiliară Constanța și extras de carte funciară la zi, pentru bunul imobil (construcție și/sau teren), după caz;
- copii ale actelor de identificare a solicitantului, persoană fizică sau juridică, după caz;
- alte documente, după caz;
După finalizarea acestui proces, dacă solicitările se încadrează prevederilor legale, propunerile de vânzare astfel întocmite vor fi supuse aprobării de către Consiliul local, se mai precizează în comunicat.
De asemenea, soluționarea cererilor de cumpărare va depăși 30 de zile, deoarecere documentele prezentate vor trebui analizate de serviciile de specialitate ale primăriei.
Cererile se pot depune la sediul primăriei, serviciul registratură electronică și management documente, aflat în incinte City Park Mall (bdul. Alex. Lăpușneanu nr. 116 C (formular F01-DGEF04 sau F02-DGEF04) sau online, la adresa de e-mail [email protected].
- Fragmente dintr-o dronă au fost găsite în Insula Mare a Brăilei - 29 martie 2024
- Se oprește apa, marți, în mai multe zone din Constanța - 29 martie 2024
- UPDATE Explozie la Rafinăria Petromidia / Plan Roșu de Intervenție activat/ O conductă de benzină a explodat/ Flacăra a fost stinsă/ 20 de persoane au fost evacuate/ A fost dezactivat Planul Roșu - 29 martie 2024