Grupul francez Renault a vândut în prima jumătate a anului peste 290.000 de maşini la nivel mondial sub marca Dacia, cu 10% mai multe decât în perioada corespunzătoare a anului trecut, anunță www.economica.net. Brandul românesc, care a aniversat anul acesta un deceniu de când a fost relansat de Renault, a ajuns astfel să reprezinte mai mult de o cincime din volumul vânzărilor grupului francez la nivel global. Dacia a vândut 511.465 autovehicule, în 2014, la nivel global, în creştere cu 19% faţă de 2013 când au fost livrate 429.540 automobile.
După ce a inventat segmentul “entry” – sau low-cost – în Europa la timp pentru a câştiga de pe urma efectelor crizei financiare mondiale şi perioadei de recesiune şi stagnare economică ce a urmat, Sandero, Duster şi Logan se menţin în top 5 cele mai bine vândute modele Renault la nivel mondial. Topul este condus de Clio, cu aproximativ 237.000 de unităţi livrate în primul semestru din acest an, urmat de Sandero (171.000), Duster (168.000), Megane (146.000), respectiv Logan (145.000), potrivit raportului financiar prezentat, joi, de Renault şi consultat de ECONOMICA.NET.
Mai multe informații pe www.economica.net
- Vrei să petreci în natură a doua zi de Paște, în loc să stai din nou la masă? Te așteaptă o excursie de-o zi la Cetatea Enisala și o drumeție pe Dealul Bujorului, în județul Tulcea/ Cât te costă - 2 mai 2024
- Oină, SkiJet, Rugby: Cinci milioane de lei alocate de Consiliul Județean Constanța pentru 13 proiecte sportive - 30 aprilie 2024
- Interviu expert în DEEPFAKE. Cel mai rău scenariu: „Pot vedea un viitor în care orice lucru este online ar putea fi fals” - 30 aprilie 2024